acvit kaş serumu


Merhaba,
Son yılların en modası gür , kalın ve doğal duran kaşlar. Tabi herkes bu konuda şanslı değil kimi kaşlar gür çok kalın, kimi kaşlar şekilli çok seyrek, yada kaş var ama açık renk aslında bir çoğumuz var olan kaşımızdan çok memnun değiliz. Bir dolu seçenek geliştirilmiş olsa da ben çok doğal olmayan yöntemlere pek sıcak bakamadım gitti. yine son zamanların büyük trendi kaş dövmesi ise herkesin aynı makineden çıkmış gibi bir örnek olmasını sağladı yakışan yakışmayan doğru hizmeti veren yada vermeyen herkes bir kaşımı yaptırayım geleyim derdinde... 



Lakin herkesin aynı olduğu bir zamanda farklı olmak doğal olmaktan geçiyor bunu bir tülü öğrenemedik ayıca bu işlemlerin hijyen durumu da ayrıca kafamı kurcalamakta oralara hiç değinmiyorum bile hakkı ile işini yapanları tenzih ederim. Ben yıllardır kaşımdan çok memnunum hatta inanın tam 20 yaşımdan sonra biraz şekil vermeye başladım desem yalan olmaz. Aslında kaş konusunda çok takıntılı kadınlardan hiç olmadım şurada bir tüy var onu da al diyen takıntılılardan bahsediyorum ama simetri benim içinde mühim. 


Kaşlarımın kumral renginden olsa gerek makyaj desteğinde biraz hep uygun renk bir kalem ile boyarım. Şimdilerde bir serum kullanıyorum. ondan bahsetmek istiyorum çünkü bir haftada ciddi gözle görülür bir değişim var. Üstelik öyle üzen yoran bir yanı yok yalnızca hergün sabah ve akşam sür ve çık sanırım ciddi manada bir gürleşme söz konusu ben öncesi sonrası yapayım siz karar verin. 

Klinik çalışmaları bulunan Acvit Diva  kaş ve kirpik serumu içeriğinde ki bitkisel extrat sayesin de kirpik ve kaşları besler. Yetkilileri kullanımdan iki hafta sonra dese de bendeki sonuç bir haftada gözle görülür biçimde fark yaratıyor. Elbette tam sonuç için her ürün de olduğu gibi süreklilik mühim yani 6 hafta boyunca düzenli kullanımda net bir sonuç alabilirsiniz. 1 ayda %30 dolgunluk ve uzunluk verdiği kanıtlanmış bir ürün kesinlikle tavsiye ediyorum.
Hiç bir zaman sonuç almadığım bir şeyi önermedim , ama seyrek kaşlı iseniz ve biraz gürleşsin istiyorsanız bu ürün tam size göre olacaktır. Elbette tek derdimiz kaş olsun ayrıca acvit kozmetik olarak çok geniş bir yelpazesi bulunan online shopunu bir ziyaret edin derim. Görüşmek dileğimle..

sevgiler

Emine Coşkun


























BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.