Happy Birthday Eymen



Merhaba,


Bu hafta pek bir yoğun bir hafta oldu. Eymen'nin yani yaş kutlaması 23 nisan hepsi üst üste olunca bir hayli koşturmamız oldu. Ama keyifli bir koşturma olunca şikayet etmiyoruz. Şükrediyoruz. 🙏

Peki neler yaptık Eymen'in bu yıl aklında özel bir konsept olmadığından ben biraz yönlendirdim.

En azından şu yaşlarını eğlenceli pastalar ve süslemelerle geçirsin istedim. O nedenle Panda konseptli bir yol çizdik kendimize...

Pastamız ve süslemeleri hepsi panda konsept ile hazırlandı. Peki bu hazırlıklar için nereden yararlandın derseniz. Size neşelisüsevim' işaret edeyim. Ben ücretsiz temalarından faydalandım ama o bizler için her türlü detayı hazırlayıp sunabiliyorda.. Bu güzel blogu için arkadaşıma teşekkürler.


Gelelim Eymen'in doğum gününe Panda temalı demiştik o nedenle elimizden gelenleri paylaşalım.



Tabi ki pasta benden eğer ilgilenirseniz ve pastalarımızı takip etmek isterseniz, Atölyekek adı ile instagram ve facebook'tayım.

Pastamız fıstık çikolatalı enfes beyaz çikolatalı pastacı kreması ve çikolatalı ganajı ile tam bir bomba oldu.

Aslında çocuklar için harika popkekler muffinler, Naz ablamızdan ağzına kadar dolu pinyata hazırlanmış olmasına rağmen bir çoğunu fotoğraflayamadım. sanırım davet sahibi olmanın en tatsız tarafı bu olsa gerek ama olsun çok eğlendik o kısımlar da anılarımızda kalsın.

Uzun zamandır dış mekanda kutlama yapmayı çok seviyorum. Burada bizim yaşam alanımız bu kutlamalar için çok uygun lakin İstanbul da yaşarken de çok zorlanmıyordum halka açık parklarda çok keyifli kutlamalar yaptık..

Elbette elimizin altında imkanların olması ve çocukların eğlenmesi her şeyden önemli oldu.

Çok kalabalık olan yeni yaş kutlamalarımız en bi çok sevdiklerimiz yanımızda olamadığından biraz buruk ve sakin geçsede bu güzel günde bizi yalnız bırakmayan ve kısa zamanda bana dost olan güzel arkadaşlarım Naz, Mine, Ahu,Pınar ve Fadimeye ayrıca çok teşekkür ederim.

Nice güzel yaşların olsun Evlat

kakule




Kutlama boyunca suratsızlık yapan bu adam hediyeleri görünce böyle sırıtmaya başladı.




















































4 yorum:

  1. Her günü doğum günü tadında ve mutluluğunda olsun inşallah Eymen paşanın..İnstagramda paylaşımlarını zaten takipteydim. Burada da çok güzel detaylar varmışşş :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yaslari olsun 😍

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.