ALDIN ALDIN





Perşembe Günleri İndirim Kampanyalarını Değerlendirin


Her ay zorunlu ihtiyaçlar için ayırdığınız bütçeden tasarruf yapmayı elbette istersiniz. Çok sayıda kişi gibi indirim fırsatlarını takip etmeye yeterince zaman ayıramıyor olabilirsiniz. Bu yüzden sizlere her Perşembe günü indirimlerden kolaylıkla faydalanabilmenizin yolunu açıklıyorum. Aslında bu bir sır değil, A101 her Perşembe günü onlarca farklı üründe ekstra indirim uyguluyor. Bu indirim fırsatlarına buradan göz atabilirsiniz.


Onlarca farklı ürün grubundan seçili ürünler için uygulanan indirimler bütçeden hatırı sayılır bir tasarruf elde etmenize olanak tanıyacak. Perşembe indirimleri kapsamına aklınıza gelebilecek her türlü ürün alınıyor. Bazen beyaz eşya ya da mobilya gibi ürünler de bu indirimler kapsamında gayet uygun fiyatlarla temin edilebiliyor. Bu yüzden Perşembe günlerini iple çekiyorum.


Her hafta farklı ürünlerin indirime girdiği Perşembe günlerinde evinizin ya da işyerinizin pek çok ihtiyacını gayet ekonomik fiyatlarla karşılayabilirsiniz. Ayrıca A101 sürekli olarak ürünlerini yenileyen bir market olduğundan farklı markaların ürünlerini deneme imkanına da sahip olabiliyorsunuz. Uzun zamandır haftalık ve aylık alışverişlerimi A101 marketlerinden yapıyorum. Gerçekten kaliteli ürünler üreten markaları keşfetmemi sağladı.


A101’de Ürünler Her Zaman İndirimli


İhtiyaçlarım için daha az ödeme şansını sunduğundan her ay ayırdığım bütçeden de tasarruf yapmamı sağlıyor. Bu arada geçtiğimiz günlerde mobil uygulamasının olduğunu öğrendim ve hemen yükledim. Size de tavsiye ediyorum. Nerede olursanız olun, size en yakın A101 marketleri hemen görüntüleyebiliyorsunuz. Böylece her zaman ekonomik alışveriş şansından faydalanmak da mümkün oluyor.


Yıl boyunca fiyatları makul seviyede tuttukları için masrafların çok olduğu ramazan ayı, bayramları, yılbaşı günleri gibi özel günlerde de mutlaka alışveriş için A101’i tercih ediyorum. Bu arada anneler günü ya da sevgililer günü özel günler için hediye seçenekleri de sunduklarını sizlerle paylaşmak isterim.


Hediye için de büyük bir bütçe ayırmanıza gerek kalmıyor. Ne hediye alacağınızı düşünmeniz de gerekmiyor. Böyle günlerde markete girdiğinizde pek çok hediye seçeneği ile karşılaşabiliyorsunuz. Bu arada market görevlilerinin de çok güler yüzlü olduklarından söz etmeden bu paylaşımımı bitirmek istemiyorum. Gerçekten yardımsevere ve güler yüzlü bir ekiple hizmet veriyorlar.

2 yorum:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.