İyi akşamlar

Limonlarim ile size iyi akşamlar dilemek istedim. Şimdilik limonlar benim ağacımdan değil komşu ağacından ama olsun sabırla kendi limonlarimizida yetiştireceğimiz zamanlarda gelir. Geçen yıl ekim ayında iki limon ile aynı anıyı paylasmisim. Aslında yeni hayatımıza başlayalı bir ay bile olmamış o fotoğrafı paylaştığımda yine ekim ayi ve bu ekim tam bir yıl devirmisiz Antalya göğsünde...

Bir dolu şey sığdırdık  bir yila Akdenizin havası, suyu, insanı, orfü, adeti, huyu, görgüsü nedir öğrenmeye çalıştık.
Elbette bir dolu tecrübe edindik. Ama en büyük tecrübeyi çekirdek aile olarak bize destek olabilecek sevdiklerimiz olmadan elimizi uzattigimizda anamizin, babamızın, eşimiz ve dostumuzun tutamayacağını bilerek ezdik gönlümüzü...
Kolay mi? hayir degil, çok mu zor? hayır çok zor da değil, ama çok sabır, sebat ve en çok sevgi lazımmış yaralarina merhem olsun diye...
Işte bu tecrübe her şeye bedel oldu.
Sıfırdan başladık biz her şeye mumkun mu evet bizim icin mümkün oldu. Peki elimizdeki artılar ve eksiler ne durumda diye sorarsanız. 
Aile olarak ciddi artilarimiz oldu İstanbul da hayatımız hep bir hiz ve koşturma içindeyken burada daha dingin ve yumuşak daha çok kendimize dönerek yaşıyoruz. Bu durum birbirimize olduğumuzdan daha fazla bağlarımızi güçlendirdi. E daha önce kopukmuydunuz hayir degil ama fazlasida göz çıkarmaz değilmi?
Özellikle değinmek isterim ki cocuklarim çok mutlu hem mevsim dolayısıyla hep bir bahar durumundayız bu da her an vakitlerinin çoğunu dış mekanda geçirmelerini sağlıyor böylece bulunmaz nimete sahip  oluyoruz. 
Genel olarak hala şehir hayatindan çok uzak değiliz. Benim istediğim ise dahada sayfiye belkide köy hayatına ekip, biçmek üzere kurulmuş bir yaşama gecmek lakin bir geçiş olarak gördüğümüz bu süreç te yasadiklarimiz bizi o hayata taşıyacak  inşallah.
Gördüğüm artılar kendime daha fazla zaman ayırabilmek üstünde çalıştığım bazı projeleri hayata gecirebilmeye daha yakın olmak benim için artılar. Eksiler de elbette bol bir defa şehir merkezine uzak olmanız bir çok şehir nimetindende uzak olmanıza sebep oluyor. Gözlemlerim sonucu inanılmaz bir güven problemi var insanlarda evet yaşadığımız çağ nedeni ile bu bir gerçek ama bu kadar yoğun olanına ilk kez rastlıyorum. Çok fazla parçalanmış aile var. Doğal sonucu olarak bu çocuklara oradan da bizlere sirayet ediyor. Çocukların çok erken yaşta zoraki sorumluluk almasını bekleyen yetişkinlerle dolup taşıyor. Beni en cok rahatsiz eden durum insanların cok rahat olması ama ne iş yaparlarsa yapsınlar hep bi rahatlık  soz konusu tatil beldesi olmasi buna etkenmidir bilmiyorum, ama benim kadar  tez canli birine kaplumbag hayati gibi geliyor. E bu durum benide oldukça yoruyor. Bu kadar rahat bir birey olabilirmiyim zamanla bilmiyorum. Bildigim bir gercek varki ben her işimin  kolay olmasa da hizli çözülmesini isterim. Elbette bunlar benim gözlemlerim. Bir başkasının bakış açısı aynı olurmu bilemem lakin bir yılın sonunda çokça hasret olmak üzere hep bir tatil  modunda yaşamak güzel şey kesinlikle imkanlariniz el veriyorsa sizin için uygun olan bir küçük şehre kaçın o zaman hayatın daha alımlı daha sakin daha dingin ve daha kaliteli olduğunu anlayacaksınız. Bu durum size daha genç bir beden, akıl ve yürek olarak geri dönecektir. Her kesin gönlündeki yaşama  kavuşması dileğiyle...
Sevgiler 
Kakule

1 yorum:

  1. Limon bitkisi cok güzel oluyor saksida yetistirmistim ben de 😊

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.