NAYS COLLETION LANSMAN



Nays colletion Antalya lansman

Merhaba,

Uzun zaman sonra yine bir güzel etkinlikle bloğuma merhaba dedim .

Malum Antalya sıcak, yaz tatili uzun eş, dost, sevdiklerimiz derken bloğu biraz boşladım. Ama üzülmüyorum boş bir yaz geçirmediğimi biliyorum. Benim için çok verimli bir yaz oldu. 




Çocuklar uzun zamandır her gün tatilde gibi en güzel tatillerini geçirdi. Ve ben bol bol kitap okuma fırsatı buldum. Okuduğum kitaplara bir ara değineceğim. Ayrıca pastacılık serüvenimde bir adım daha ileri gidip kalfalık diplomamı da aldım. 



22.09.2018 aslında benim içinde çok özel bir gün bugün sevdiceğimle tam 16 yılı devirdiğimiz gün. Ve böyle güzel bir günde en bi sevdiğim marka nays collection lansmanina davetliydim. 

Sevgili Özlem Özlemle makyaj katkilari ile Beka kafe de düzenlenen lansman nefis enerji dolu ve mis kokulu geçti.









Ben çok yeni Antalya'lı olarak elbette yeni Blogger arkadaşlar tanımaktan ve nays collection yeni ürünlerini  incelemekten büyük keyif aldım. Enfes bir manzaraya sahip Beka kafe ev sahipliğinde gerçekleşen etkinlikte nays collection hem Blogger hem tüketici dostu bir marka olduğunu bir kez daha göstermiş oldu.

 Nays COLLETION ile geçen yıl İstanbul da ilk kez tanışmıştık Ünlü markaların muadili parfümleri, enfes oda kokuları yanı sıra Makyaj temizleme mendili , ıslak mendil, son olarak ayakkabı parlatma ve temizleme mendilleri ile bubble kopuk maskelerini de ürün çeşitliliğine eklemişler.



Bence çok iyi etmişler. Bir çok ürününü hali hazırda kullanıyorum ayrıca yeni ürünlerin sonuçlarını hakkinda kullanım sonrası yeniden bilgi paylaşımında bulunacağım.



Bu arada pastacı kimliğimle ilk defa sponsor olduğum bir lansman oldu. Geri dönüşler bu kadar güzel olunca insan yaptığı işten beş kat daha fazla keyif alıyor. Yeni pastalarımı paylaştığım profilimden takip etmek isterseniz. instagram @atolyekek hesabına bakabilirsiniz. 


Ben çok kuru bir cilt sahibi ve orjinal parfümlerin bile cildinde barındıramayan biri olarak referans olabilirim ki parfümler ve esansları çok kalıcı.. 
Lakin oda kokusu benim için ayrı bir inceleme olacak zira açık mutfak bir eve sahibim ve oda kokusunun performansı benim için çok önemli olacaktır. 



Bu nazik daveti hazırlayan ve emek veren bizleri bir araya getiren Özlemle makyaj bloğu sahibi özlem arkadaşım başta olmak üzere bütün Blogger arkadaşlarıma ve nezdinde bize ev sahipliği yapan Antalya'nin en güzel manzarasına sahip Beka cafeye ve son olarak nays collectionn İdris beye çok çok teşekkürler.

Sevgiyle

Kakule


















3 yorum:

  1. Paylaşımlarını zaten instagramdan takip etmiştim.Çok güzel ve keyifli bir gün olduğu belli..Senin için de çifte kutlama olmuş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimsin Yeşim evet güzel bir gün oldu gerçekten keyifli kısa kokulu inşallah en kisa zamanda birlikte de olur.😘😘

      Sil
  2. Güzel bir etkinlik olmus 😊

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.