Dogustan şanslı




Merhaba çok uzun bir aradan sonra nedense bu satirlar döküldü dilime, bu gece şöyle etraflıca bir düşününce şu  an olduğum yaşım, yaşamım aslında hep görmezden geldiğim bir dolu şeyi şans olarak  görmediğimi farkettim.

En başta ufak tefek saglik sorunlarım var olsada sağlığım, çocuklarım sonra ailem benim en büyük  şanslarım. Lakin bide şansız olduklarımız var elbette bunca şanslı olduğumuz şeylerin yanında lafı bile olmaz belki ama sürekli kendi hayatim icin deli gibi çaba sarfetmek zorunda olmam sanirim en basi cekenlerden..

Kim çabalamıyor ki hele günümüz dünyasında kac kisi sevdiği işi yapacak sevdiği insanlarla yaşayacak kadar şanslı biliyorum cok az  o nedenle çok  şükür  diyorum. 

Bir de her dem dört ayağının üzerine düşenler var bunu nasil başardıkları ile ilgili gerçekten hic bir fikrim yok bir tek tahminim var doğuştan şanslı olduklarıdir.

Sanirim bu yaş artik bir cok nedeni cok kolay fırlatıp atabileceğim bir yaş olsa gerek daha çok sorguladigim, daha az yargiladigim. Hatta cok daha az üzüldüğüm bir yaş aralığı olarak başladı.  O nedenle kendini doğuştan şanslı adledemeyecegim zira 40 yas artik insanın hd gibi herşeyi cok net gördüğü işittiği ve yaşadığı bir yaş dilimi oluyormuş. Şimdiler de cok sey netlesiyor yüreğimde gözümde ve hayatım da o nedenle ben yeniden eski dostum kelimelerim ve kalemime bir merhaba diyeyim istedim. 

Umarım doğuştan en guzel şanslara sahip oluverirsiniz.

Sevgiler

2 yorum:

  1. Merhabaaaa❤️İade-i ziyarete geldim, ne güzel oldu seni tanımak😍 sen de hep yaz, çünkü yazı aracılığıyla bir başkasının içinde, labirentlerinde, patikalarında gezintiye çıkmak çok güzel... Girne

    YanıtlaSil
  2. yaa ben bır yıl sonra görüyorum bu harika yorumu ve ne kadar ihmal ettiğimi fark ettim. hoşgeldin sefa getirdin.

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.