AGARTA BİTKİSEL KOZMETİK


agartabitkisel kozmetik


Merhaba,

Bugün size benim için hem ilk tecrübe olan hemde özel bir firmanın ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Antalya 26, Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarında tanıştığım Agarta Bitkisel Kozmetik kimdir?  Biraz  kendi anlatımları ile öğrenelim.

agarta bitkisel kozmetik 

Ankara’da kurulan Agarta Bitkisel Kozmetik, deneyimli ekibi ve geniş ürün çeşitliliği ile kısa süre içinde hem yurt içinde hem yurt dışında önemli bir pazara ulaşmıştır. Modern tesisinde, son teknolojiyi kullanarak, doğal bitki özleri ve bitkisel yağlar ile ürünlerini tasarlar, hijyenik ortamlarda prosedür ve standartlara uygun şekilde üretim yapar.


Agarta Ne demektir; Tibet ve Orta Asya geleneklerinde adı geçen efsanevi yer altı uygarlığının adıdır. Bu uygarlık, inanışa göre üstün bir teknolojiye sahipti ve günümüz bilim adamlarının bilmediği enerji türlerini kullanıyordu. Uçan dairelerin, bu üstün enerjinin kullanımı sonucu Agartalılar tarafından yapılmış araçlar olduğu inanışı geleneksel anlatımda yer almaktadır.

İnanışa göre, Atlantislilerin çıkardığı nükleer savaş sonucu meydana gelen tufan felaketinden kurtulan bir grup, önce Brezilya’nın yüksek platolarına gelmişler daha sonra da radyasyondan korunmak için, yüzeyle bağlantılı tünelleri olan yeraltı şehirlerine yerleşmişlerdi. Mısır’daki Gize Piramidinin altında bulunan gizli odaların ve Nevşehir’de ki tünellerin bu yeraltı dünyası ile ilişkisi olduğu iddia edilir.

Atlantis medeniyetinin devamı niteliğinde olan Agarta medeniyeti insanları geçmişte ki korkunç nükleer savaştan ders aldıkları için, devamlı barış içinde yaşamaktaydılar.

Biz de firma olarak, bu efsane uygarlığın Dünyaya yaydığı düşünülen pozitif enerjiyi efsane olmaktan çıkararak günlük hayatın her alanında pozitif ve mutlu insanlar görmek amacıyla üst düzey teknolojiler kullanarak, bitkisel kozmetik ürünler üretip geliştirdik.

agarta bitkisel ozmetik

Özel yağ bileşimi sayesinde, saçlarınızdaki zayıflama ve dökülme sürecinin yavaşlamasına katkı sağlar.

agartabitkiselkozmetik

Agarta Diş Macunları:
Tartar oluşumunu engellemeye yardımcı olur.
Diş eti kanamalarının önlenmesinde etkilidir.
Diş çürümelerini önlemeye yardımcı olur.
Mükemmel beyazlık ve hijyen sağlar.
Birkaç haftalık kullanımda etkileri fark edilir

agartabitkiselkozmetik

Cildin yağ dengesini ayarlar, kurutmadan nemlendirir.

sabun şenliği
Firma kendi bünyesinde ve bir çok dernek aracılığı ile harika etkinlik ve sosyal sorumluluk projelerine de imzasını atmaktadır.
agartacocukürünleri

Agarta, Bebek Şampuanı, minik gözleri yakmayan özel formülü ile bebeğinize bitkisel bakım SLS, SLES, PARABEN içermez.
agartabitkiselkozmetik

Özel doğal formülü ile saçlarınızı yumuşatarak sağlıklı ve bakımlı saçlara kavuşmanıza yardımcı olur.
agarta bitkisel kozmetik

Yorgunluğa bağlı göz altı morlukları ve şişkinlikleri azaltır.
Düzenli kullanıldığında yaşlanma nedeniyle derinleşmiş çizgileri azaltır.
Kaz ayağı çizgilerini gözle görülür şekilde azaltır.
Zengin E vitamini ve antioksidan içeriği ile cildin geç yaşlanmasına yardımcı olur.

agarta bitkisel kozmetik 

Naçizane Gönüllü olarak #birkadınbinhayat blogger etkinliğinde tanıtımını üstlendiğim Agarta Bitkisel Kozmetik Ürünlerini şahsen de kullanmaya ve hayatıma adım adım ilave etmeye başladım. Aldığım sonuçlara göre daha ileriki zamanlarda muhakkak ürünlerle ilgili de yorumlarım olacaktır.
Peki Agarta da hangi ürün gamları bulunuyor bi inceleyelim.

agarta bitkisel kozmetik


DİŞ MACUNLARI
CİLT BAKIM VE GÜNEŞ ÜRÜNLERİ
KREMLER
ŞAMPUANLAR
CİLT BAKIM SABUNLARI
GÜZELLİK SABUNLARI
SIVI SABUNLAR

Olmak üzere 7 başlık altında toplanmış ürünlerin alt kategorileride bulunmakta besleyici , onarıcı bir çok ürüne ev sahipliği yapan firma yakın zamanda ürünlerinin güvenilirliği ile daha çok karşımıza çıkacak gibi elbette en önemli sebeplerden biride tamamen Ankara'da üretilmesi ,Türk menşei olması  ayrıca ve belgeleri ile ispatlı doğal içerikler ile üretim yapmasıdır.

Sevgiyle
Kakule

agartabitkiselkozmetik 

9 yorum:

  1. Harika bir sunum yaptığın ve bizleri de ürünler ile ilgili aydınlattığın için teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay güzel arkadaşım sende fırsat yarattın ben teşekkür ederim 😘

      Sil
  2. çok güzel ürünler ben de çok merak ettim... bu arada yazınız da çok güzel olmuş ben de bloğuma bekliyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Rana bende cok memnun oldum elbette gelirim 😘😘

      Sil
  3. Biz de senin sayende tanışmış ve bu güzel ürünleri deneme şansı bulmuş olduk :)

    YanıtlaSil
  4. Daha önce duymamıştım canım.Ama tavsiyen üzerine almayı düşünüyorum.
    Sevgiler😊💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde farklı değiliz inci yeni tanıdık ama cok sevdim. Benden de sevgiler

      Sil
  5. Ne güzel seyler canim 😍

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.