ÇOCUKLAR BÜYÜRKEN

çocuklar büyürken




Günaydın!


Bir pazar klasiği oldu artık hepimiz çok erken kalkıyoruz. Özellikle bir şey yapmıyoruz beden alıştığı rutini bozmak istemiyor. Dün çocuklarla uçurtma uçurmaya gittik sahil boş henüz turist akınına uğramadığından şehir bizim tadını çıkarıyoruz. 

Bu ikinci kez oldu uçurtmamızı uçuramadık bu defada iplerini unutmuşlar. Olsundu yine de çok keyif aldılar. Yusuf büyüyor ve didişmeleri biraz daha artar oldu. Kumlarda böyle keyifli neredeyse 4-5 saat oyun kurunca bu zamanı durdurmak istedim. Hep böyle kalsalar.
 
Büyüyecekler ve kocaman birer yetişkin olduklarında bu günleri yad edebilelim istiyorum.
Çok güzel iki kardeşsiniz siz birbirine saygı gösteren sevgisi her geçen gün artan ama en önemlisi  birbirine merhametten hiç vazgeçmeyen iki küçük adamsınız.

Ben her zaman çok şanslı olduğumu düşünürüm nerede nasıl güzel bir şey sebep oldu da sizi bana verdi yaradan...
Şimdilerde oyun, kavga ,itişme ve anılar üzerine anılar ekliyoruz. Hep onların daha çok mutlu olacaklarını düşünerek yaşadığımız şehri değiştirdik lakin asla onlara bunun külfetini yansıtamam. 

Çünkü onlar mutlu ise biz de çok mutluyuz. İstediğimiz gerçekten mutlu, huzurlu birer birey olarak hayatlarını daim ettirmeleridir. Bu yazıyı yazarken tarih 1 Nisan 2017 ve yakın zamanda Eymen evimizin hiç büyümeyecek haylazı 7 yaşını bitirecek zaman ne kadar çabuk akıyor yaşlandıkça daha iyi anlıyormuş insan. 

Şimdi bu güzel günlerin tadını çıkarma çabasındayım. Artık hayata bile teklif var ısrar yok ne getirirse o zira hayat kendi akışında çok daha güzel yaşanıyor. Şimdi böyle kalsın diye bu güzel bebek yüzlerinizi buraya bırakıyorum. İnanıyorum ki o güzel yüzlerinizi hiç kaybetmeden büyüyeceksiniz.
Ve yine çok inanıyorum ki harika birer yetişkin olacaksınız.
Sizi çok seviyorum.

Anneniz
Kakule

 
çocuklar büyürken







3 yorum:

  1. Canımmmm o kadar içten ve güzel bir anı bırakmışsın ki bu yazıyla çocuklarına... Çocuk olarak yaşadıkları her anın değerini kıymetini anlayarak büyüsünler. Ve Rabbim evlatlarımıza hayırlı bir ömür versin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Sahil yerlerinin turistsiz halini seviyorum.Memleketim Dikili'de Eylül ayında boşalınca her yer bize aklıyor sanki:)) Sakinliği ve huzuru buluyoruz.Hayat çocuklarla onların mutlu gülümsemeleri ile daha da güzelleşiyor.Maşallah sizlere.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bütün cocuklar saglik ve mutlulukla büyüsün 😊

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.