BALKON BAHÇESİ



balkon bahcesi

Merhaba,

Biz Eymen Ege ile dün çok çalıştık ve bunları da paylaşmak istedik.

okul ödevler derken birde pazar yaptık ki bu pazar biraz farklı oldu.

Bahar geldi madem bide güneşin aşık olunası memleketinde yaşıyoruz madem bir balkon bahçesi düzenleyelim.
balkon bahcesi

Şimdilik çok az yaptık ama gün geçtikçe bunun böyle kalmayacağını biliyorum. Zira İstanbul da bile balkon bahçem de ıspanak,mısır bile yetiştirmişliğim vardır. E hal böyle olunca bu durumu çocuklara aşılamanın vakti geldi de geçti bile aslında yakın planlarımın içinde bir arazi almak var nasıl olur nasıl yapılır bilmiyorum ama istiyorum. Allah'ım duy sesimi :)

Neyse gelelim bizim bahçeye öncelikle Eymen Ege'yi memnun etmek için üzerinde minik sebzesi olan bir salatalık bir çilek ve aromatik otlar aldım. Ama asıl iş o minik torfların altında zira onların içinde memleketin her yerinden gelen ve gönüllü dağıtılan atalık tohumlarımız var. Bakalım bu defa da yapabilecek miyiz. birlikte göreceğiz. şimdilik baharda olduğumuzdan tohumlar uykuda ama en kısa sürede uyanacakları kesin adım adım sizinle paylaşacağım. bence sizde durmayın belki bir kilo çilek almazsınız ama onu oradan koparıp alması bile enfes bir anı olacaktır. Neler yaptık bir fideci amcamız bize tohumlarımızı dikmek için o küçük saksıların olduğu aparatı ve torf verdi önerdi. Biz de onlara tohumlarımızı ektik diğerleri zaten fideydi ve yeni saksılarımıza dikkatlice yerleştirdik ve can suyunu da verdik.

şimdilik sabır geliyor sahneye bu saatten sonra sabır ve ilgi ile büyüteceğiz. ee bize kolay gelsin.

sevgiyle

kakule


balkon bahcesi


balkon bahcesi

balkon bahcesi
balkon bahcesi



4 yorum:

  1. Bak şimdi güneşin aşık olunası memleketi dedin ben İstanbul'da çatırttt çatlattın :))) Çocukların doğayla,toprakla içli dışlı olması bulunmaz nimet.İnşallah o arazi işi de olur canımm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AY İNŞALLAH YEŞİM DOSTUN DOSTA ETTİĞİ DUA KABUL OLURMUŞ AMİN.

      Sil
  2. Ne güzel bir fikir. Antalya'nın güneşi her şeyi büytmenizi sağlayacaktır :)

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.