JULIO LOWSKI CÜZDAN

julıo lowski



Merhaba,

Bugün bu harika Bayan cüzdanından bahsetmek istiyorum.
Julıo lowskı ürünlerinden Sevgili arkadaşım Sosyalannem  Fatma'nın #birkadınbinhayat etkinliğinde bizimle olan firmalardan biriydi.

Cüzdanların kalitesi ambalajı ve şıklığı konuşmaya değer.

Ben uzun yıllar özellikle genç dönemlerde hiç cüzdan kullanmazdım. Zira cüzdan alışkanlığım olmadığından elime aldığım cüzdanımı da bir yerler de unuturdum. Lakin uzun yıllardır cüzdansız olmuyor. Elbette evde ki nüfus ve önemli kartların artış göstermesi dolayısıyla ilgili bir durum diyebilirim. 

Çocukların kimlik kartları benim banka kartlarım ve ehliyet gibi hepsi yanınız da olması gereken evraklar. Hal böyle olunca çok bölmeli ve şık bir  Bayan cüzdanı bulmak gerçekten güç olabiliyor. 

İşte julı lowskı gerçekten bu ihtiyacıma cevap verdi. 
İç kullanımı kart gözlerinin bolluğu ile dikkat çeken julıo lowski cüzdanları ayrıca hafif olması ile benden tam not aldı. 
Çok teşekkürler JULIO LOWSKI.
Sevgiler
Kakule


julıo lowski


julıo lowski









12 yorum:

  1. Oldukça kaliteli cuzdanlari:)

    YanıtlaSil
  2. Cüzdanın bi harika. Güzel günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
  3. Deseni çok güzelmişşşş Emine :) Bereketle kullan canımmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah gülüm bol kazanclı bir yıl olsun hepimize :D

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımın içi cok sevindim hoşgeldin bende gelirim sana notlarını merak ettim. sevgiler :D

      Sil
  5. güzel günlerde kullan paralar dolsun taşsın inşallah tatlım

    https://lerzankaradan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Baska bloglarda da görüp cok begenmistim. Bunun rengi decok güzelmis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım aynen cok güzel gerçektwn rengi

      Sil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.