GİYİVER.COM ALIŞVERİŞİM

giyiver.com


Merhaba,

Bugün size giyiver.com alışverişimden bahsetmek istiyorum. Aslında bir çoğumuz artık online alışveriş sitelerinin çoğunu biliyor ve kullanıyoruz. Ama alışagelmiş bazı klişe durumlar netten alışverişlerde de söz konusu ne gibi? Derseniz. Mesela hep çok reklamı yapılan yada çok markalı satan en iyisi gibi lakin bunu ister online sitelerde ister normal alışverişlerimiz olsun böyle olmadığını artık biliyoruz.

giyiver.com
Zira ben giyiver.com sitesini gezmeye başladığımda hem bu kadar çeşit, kalite ve bir de üzerine uygun fiyatlarla karşılaşacağımı düşünmemiştim. Gömleğim ve pantolon kumaş kalitesi ve detayları gerçekten değerinin üzerinde ben biraz daha spor olmasını istediğimde spor ayakkabılarım ile kombin yaptım. 
Elbette topuklu ayakkabı ile harika bir duruş elde edebilirsiniz. Çok uzun zamandır kol çantası da kullanmayan biri olarak bir de kol çantası siparişim vardı. 

giyiver.com
giyiver.com

























Çocuklar doğduğundan beri en büyük kurtarıcım sırt çantam oldu. Lakin her giyiminize uymayabiliyor. O nedenle güzel çok büyük olmayan bir kol çantası talebim oldu. Açıkçası birazda merak etmekteydim. Çantamda çok güzel ve istediğim gibi kumaşı iç astarı gözleri benim düşündüğüm gibi geldi. anlayacağınız giyiver.com alışverişime 10 numara verebilirim.





























Nakit/kredi kartı ve kapıda ödeme seçenekleri ile kolay kullanım sağlayan site ayrıca 3 iş günü içerisinde teslimatını gerçekleştiriyor. Teslimattan sonra 14 iş günü içerisinde iade sürecini gerçekleştirebileceğiniz giyiver.com ayrıca Abiye,tesettür sevgili kombinleri gibi bir çok kategoride hizmet vermektedir. Bence bir göz atın eminim seveceğiniz ürünler bulacaksınız. 
Şimdilerde süper indirimleri bulunan siteden gönül rahatlığı ile üstelik bütçenizi zorlamadan yeni sezon için bir gardırop hazırlayabilirsiniz. Güzel günleriniz ve harika bir bahar olsun hepimiz için...


sevgiyle
kakule














9 yorum:

  1. Sitenin tasarımı Trendyol'u andırdı :) Güzel ve uygunmuş gerçekten. Sizin seçimleriniz de size çok yakışmış, sevgileer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende trend yolu cok beğenirim o nedenle giyiver.com kullanmakta kolay geldi ayrıca teşekkür ederim

      Sil
  2. Hem klasik hem sportif gördüm seni..Güzel günlerde eskit canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkaşım aynen hem klasik hem spor seviyorum böyle kombinleri

      Sil
  3. Güzel Bir alışveriş olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Hepsini çok beğendim, güle güle kullan. Çocuklardan sonra hep rahat hareket edebileceğimiz şekilde seçmek zorunda kalıyoruz eşyalarımızı :) Gömleğin rengi harikaymış, pantolon detayı da👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gökçe gerçekten öyle hep rahat olsun istiyorum kıyafetler. Teşekkür ederim canım

      Sil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.